sobota, 21 sierpnia 2010

Sukces Twojej Firmy.

 ,,Zaspokojona potrzeba przestaje motywować." Abraham Maslow

PYTANIE 1.
--------------------
Co miesiąc powinieneś przetestować przynajmniej
trzy nowe sposoby rozwijania swojej firmy.
Prawda - czy fałsz?

Odpowiedź:
----------
Fałsz! Jeśli będziesz stale testować nowe sposoby rozwijania firmy, nie będziesz się koncentrować na
najważniejszym. Na konsekwentnym wprowadzaniu w życie ustalonej już poprzednio strategii.

PYTANIE 2:

--------------------
Jesteś mistrzem w przynajmniej 50 sposobach zdobywania klientów przez Internet.
Prawda - czy fałsz?

Odpowiedź:
----------
Jeśli jesteś mistrzem w 50 sposobach pozyskiwania klientów przez Internet, za bardzo koncentrujesz
się na pozyskiwaniu klientów. Wystarczy tutaj kilka sprawdzonych metod, góra kilkanaście jeśli
chcesz mieć coś w zapasie. Mistrzem stajesz się kiedy robisz kilka rzeczy wiele razy.
Zainwestuj więcej czasu w to, żeby stale dodawać nowe produkty i usługi. Spowoduj, żeby klienci
którzy JUŻ od ciebie kupują kupowali od ciebie więcej i częściej. To najlepszy sposób na to by
zwiększyć dochody firmy.

PYTANIE 3:
--------------------
Stworzyłeś specjalny sposób na to, by zdobywać najbardziej idealnych klientów. Wiesz, że to
jest najlepsza metoda pozyskiwania klientów, więc egzekwujez ten system z wielką konsekwencją.
Prawda - czy fałsz?

Odpowiedź:

----------
Prawda! Powinieneś znać profil swojego idealnego klienta i wypracować sobie sposób, który pozwala
ci na to, by przyciągać do siebie właśnie takich klientów jakich naprawdę chcesz mieć.
Jeśli takiego systemu nie masz, postaw sobie jako GŁÓWNE zadanie go stworzyć. W przeciwnym
wypadku skazujesz się na przypadkowych klientów a to na dłuższą metę nie da ci ani stabilności,
ani zarobków, ani satysfakcji.

PYTANIE 4
--------------------
Jesteś mistrzem produktywności. Aktywnie zarządzasz czasem - i swoim i swoich współpracowników. Potrafisz wycisnąć niemal z każdej minuty 60 sekund.
Prawda - czy fałsz?

Odpowiedź:
----------
Prawda. Jak dlugo nie potrafisz zarządzać efektywnie czasem, będziesz się rozmijać z sukcesem. W miarę
rozwoju firmy będziesz mieć coraz więcej do zrobienia, coraz więcej ludzi będzie się domagało twojej uwagi.
A czasu będziesz mieć coraz mniej!
Żeby osiągnąć sukces musisz być królem swojego czasu i mistrzem produktywności.

PYTANIE 5
--------------------
Potrafisz rozpoznać SUPER współpracowników, wiesz jak ich do siebie przyciągnąć i jak ich motywować.
Prawda - czy fałsz?

Odpowiedź:
----------
Prawda. Żeby osiągnąć trawały sukces w biznesie musisz mieć dobrych współpracowników. Bo jeśli wszystko opiera się na tym tylko, że TY sprzedajesz, nie masz firmy, która może pracować na ciebie bez twojego udziału.
Najlepsi współpracownicy to ci, którzy chętnie pracują za samą prowizję - pod warunkiem, że możesz im stworzyć możliwości do naprawdę wysokich zarobków. Żeby ich do
siebie przyciągnąć, musisz przede wszystkim wiedzieć jak ich rozpoznać. Bo bardzo nieliczni ludzie, bardzo
nieliczni naprawdę, zaliczają się do tej grupy.
Musisz wiedzieć gdzie ich szukać, jak ich do siebie przyciągnąć i w jaki sposób z nimi rozmawiać, kiedy
już zastukają w twoje drzwi.

PYTANIE 6
--------------------
Wiesz, że możesz przyciągnąć do siebie o wiele więcej kupujących oferując im, że ich czegoś nauczysz niż kiedy koncentrujesz się na tym żeby im coś sprzedać. Masz zatem świetnie rozwinięty system pozyskiwania
potencjalnych kupujących właśnie tym sposobem.
Prawda - czy fałsz?

Odpowiedź:
----------
Prawda. Na przykład, właśnie teraz, udało mi się CIEBIE przyciągnąć ucząc Cię kilku ważnych rzeczy.
Nie wiem, czy ode mnie coś kupisz w przyszłości. Ale jeśli twój profil jest zbliżony do mojego idealnego
klienta to całkiem prawdopodobne, że tak...Jeśli nie, nic na tym nie tracę. A ty tak czy siak zyskujesz!

PYTANIE 7
--------------------
Potrafisz  odróżnić taktykę od strategii i zdajesz sobie sprawę z tego, że firma kierująca się strategią niemal zawsze wygrywa w konkurencji z firmą kierującą się taktyką. Mimo tego, ze 99% firm operuje taktycznie
ty podchodzisz do biznesu strategicznie.
Prawda - czy fałsz?

Odpowiedź:

----------
Prawda. Podstawa długotrwałego sukcesu w biznesie jest wypracowaną strategią. Podczas kiedy większość ludzi stara się wykorzystać każdą okazję która się im nawinie pod ręce, mądry właściciel firmy koncentruje
się przede wszystkim na wdrażaniu w życie swoich planów. Konsekwentnie podążając za wybraną drogą do
rozwoju firmy, świadomie rezygnuje z wielu okazji, które mu się nadarzają, bo wie że kluczem do sukcesu
jest koncentracja - a wrogiem sukcesu rozproszenie.

Jeśli chcesz pogłębić wiedzę na te tematy - i na wiele innych tematów, zapraszam cię do BUSINESS SUPPORT GROUP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz