Długość listy - iość nazwisk, które zawiera - pozostawać będzie w bezpośredniej proporcji do ilości współpracowników w sieci. Natomiast im więcej członków w sieci, tym pewniejszy i większy sukces. W konsekwencji - lista znajomych musi być stale uzupełniana i nigdy nie można jej uznać za zamkniętą.
Wiele osób uważa, ża przygotowanie takiego spisu to strata czasu, bowiem znają listę swoich przyjaciół "na pamięć" !? Prostota, z jaką wypisuje się setki nazwisk znajomych, denerwuje wielu ludzi i nie są oni w stanie docenić znaczenia takiej listy.
Bez listy znajomych nie jest możliwe odniesienie poważnego sukcesu, ponieważ to właśnie ta lista daje nam możliwość budowania sieci systematycznie i w według ustalonego planu.
Kiedy - przy użyciu tej małej ściągawki - zaczniecie redagować listę swoich znajomych, pierwszymi osobami, które przeżyją zdziwienie, będziecie właśnie WY.
LISTY ZNAJOMYCH
Pierwszymi ludźmi, którzy znajdą się na waszej liście, powinni być przyjaciele (1), z którymi spędzacie najwięcej czasu, potem aktualni (2), byli (3) partnerzy w interesach i współpracownicy. Nie zapominajcie o znajomych swoich znajomych (4), ludziach związanych z waszym hobby (5), sąsiadach (6), znajomych z dzieciństwa (7), lat szkolnych (8), studiów (9), wojska (10), podróży (11) i wycieczek (12), seminariów (13), manifestacji (14) i ślubów (15)... Nie zapominajcie o wpisaniu na listę nazwiska swojego lekarza (16), terapeuty (17), trenera (18), potem fryzjera (19), krawcowej lub krawca (20), masażysty (21), mechanika samochodowego (22), kasjerek z supermarketu (23), pracowników stacji benzynowej (24), rzeźnika (25), florysty (26)... potem swoich rodziców (27), bliższych (28) i dlaszych (29) krewnych...
To tylko kilka podpowiedzi jak zredagować listę. Dzięki użyciu tej ściągawki w krótkim czasie sporządzicie listę pierwszych kilkuset znajomych.
Miejcie cały czas na uwadze, że każdy, komu nie zaoferowaliście możliwości rozwinięcia własnego biznesu, może dostać taką ofertę od kogoś innego, być może nawet od jednego z waszych współpracowników albo znajomych.
Metoda budowania listy adresowej, którą przedstawiłaś dała już naprawdę wielu ludziom podstawy do zbudowania ogromnego biznesu.
OdpowiedzUsuńNiemniej jednak pojawienie się internetu i wykorzystanie go do budowanie przedsięwzięcia w marketingu sieciowym sprawia, że nie ma potrzeby budowania listy wszystkich osób ale wyłonienie na całym świecie tylko te osoby, które są faktycznie zainteresowane posiadaniem własnego biznesu MLM.
Jest to zdecydowana oszczędność swojego czasu i nieporównywalnie efektywniejsza metoda, niż ta, którą stosuje się od połowy XX wieku.
Więcej o tym mówię na blogu:
http://przyciagajacymarketing.blogspot.com/2010/05/jak-budowac-biznes-mlm.html