środa, 26 czerwca 2013

Najważniejsze pytania o mlm.


Mlm jest jednym z klasycznych kanałów dystrybucji.


Dlaczego jednak zyskuje taką popularność i tak wiele firm chce dystrybuować swoje dobra w ten sposób? Z drugiej strony, skąd te liczne, skrajne opinie na jego temat?

Dlaczego, tak wiele osób, postrzega udział w rynku mlm jako swoją szansę? Wreszcie, dlaczego jedni potrafią wykorzystać nadarzającą się okazję, a inni stają w miejscu i obwiniają za swoje niepowodzenia wszystkich i wszystko?

Pytania, pytania, pytania... Znowu wiele pytań.

Zacznijmy jednak po kolei. Za chwilę dowiesz się, dlaczego firmy lubią mlm i dlaczego nie opłaca im się wykorzystywać innych kanałów dystrybucji. Jakie cechy musza spełniać produkty, aby umożliwić osiąganie wymiernych korzyści w marketingu sieciowym. Przeanalizujemy też, czy są produkty lepsze i gorsze... do dystrybucji w mlm.

Pewnie jeszcze więcej pytań kłębi się w Twojej głowie.

Proponuję Ci obejrzenie filmu, historii Pabla i Bruna, którzy w krótki i przystępny sposób, wyjaśnią Ci istotę dochodu pasywnego i ideę mlm.
To jedynie 10 minut, ale bardzo dobrze zaiwestowanych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz