środa, 14 sierpnia 2013

Umiejętności perswazyjne.


Jeśli chcesz by twoja perswazja była naprawdę skuteczna, musisz wyeliminować w rozmowie takie 
słownictwo jak: Ja, moje, mnie itp.

Musisz się skupić, na tym by jak najczęściej używać słów:
*Twoje,
*pańskie,
*twój,
*korzyść,
*dla ciebie.

Dlaczego?


Ponieważ podczas rozmowy nieświadomy umysł klienta ZAWSZE zadaje sobie następujące pytania:
*Co mnie to obchodzi?
*I co z tego?
*Jakie będę miał z tego korzyści?
*Co to dla mnie oznacza?

Innymi słowy cały czas musisz generować korzyści dla swojego klienta!!!
Bardzo ważne i pomocne, jest stosowanie słów takich jak:
*pozwolą,
*sprawi,
*spowoduje.

Jak je stosować?

Do wzrokowca: ( Oczywiście mówisz bardzo szybko! )

Panie Adamie, proszę tylko SPOJRZEĆ! PAŃSKI nowy, 40 calowy monitor do pańskiego komputera,
SPRAWI, że będzie pan WIDZIAŁ znaczną poprawę jasności i głębokości kolorów.WIZJA tak dobrej jakości OBRAZU, POZWOLI Panu, na czytanie PAŃSKICH ulubionych ebooków, w komfortowych dla PANA oczu warunkach.Ten wielki monitor SPOWODUJE, że tekst będzie nieskazitelnie RÓWNY i CZYTELNY, co sprawi, że będzie się panu czytać szybko i wygodnie. Zaoszczędzi Pan w ten sposób wiele
cennego czasu.

Bardzo niewielu sprzedawców zdaje sobie sprawę z mechanizmów rządzących ludzkim mózgiem.

Zadanie na dziś.
Uzupełnij swoja perswazyjną ofertę dla wzrokowca o nowe informację. Następnie porozmawiaj z jakimś wzrokowcem.

Jestem przekonana, że będzie się wam dobrze rozmawiało...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz