Musisz się skupić, na tym by jak najczęściej używać słów:
*Twoje,
*pańskie,
*twój,
*korzyść,
*dla ciebie.
Dlaczego?
Ponieważ podczas rozmowy nieświadomy umysł klienta ZAWSZE zadaje sobie następujące pytania:
*Co mnie to obchodzi?
*I co z tego?
*Jakie będę miał z tego korzyści?
*Co to dla mnie oznacza?
Innymi słowy cały czas musisz generować korzyści dla swojego klienta!!!
Bardzo ważne i pomocne, jest stosowanie słów takich jak:
*pozwolą,
*sprawi,
*spowoduje.
Jak je stosować?
Do wzrokowca: ( Oczywiście mówisz bardzo szybko! )
Panie Adamie, proszę tylko SPOJRZEĆ! PAŃSKI nowy, 40 calowy monitor do pańskiego komputera,
SPRAWI, że będzie pan WIDZIAŁ znaczną poprawę jasności i głębokości kolorów.WIZJA tak dobrej jakości OBRAZU, POZWOLI Panu, na czytanie PAŃSKICH ulubionych ebooków, w komfortowych dla PANA oczu warunkach.Ten wielki monitor SPOWODUJE, że tekst będzie nieskazitelnie RÓWNY i CZYTELNY, co sprawi, że będzie się panu czytać szybko i wygodnie. Zaoszczędzi Pan w ten sposób wiele
cennego czasu.
Bardzo niewielu sprzedawców zdaje sobie sprawę z mechanizmów rządzących ludzkim mózgiem.
Zadanie na dziś.
Uzupełnij swoja perswazyjną ofertę dla wzrokowca o nowe informację. Następnie porozmawiaj z jakimś wzrokowcem.
*Twoje,
*pańskie,
*twój,
*korzyść,
*dla ciebie.
Dlaczego?
Ponieważ podczas rozmowy nieświadomy umysł klienta ZAWSZE zadaje sobie następujące pytania:
*Co mnie to obchodzi?
*I co z tego?
*Jakie będę miał z tego korzyści?
*Co to dla mnie oznacza?
Innymi słowy cały czas musisz generować korzyści dla swojego klienta!!!
Bardzo ważne i pomocne, jest stosowanie słów takich jak:
*pozwolą,
*sprawi,
*spowoduje.
Jak je stosować?
Do wzrokowca: ( Oczywiście mówisz bardzo szybko! )
Panie Adamie, proszę tylko SPOJRZEĆ! PAŃSKI nowy, 40 calowy monitor do pańskiego komputera,
SPRAWI, że będzie pan WIDZIAŁ znaczną poprawę jasności i głębokości kolorów.WIZJA tak dobrej jakości OBRAZU, POZWOLI Panu, na czytanie PAŃSKICH ulubionych ebooków, w komfortowych dla PANA oczu warunkach.Ten wielki monitor SPOWODUJE, że tekst będzie nieskazitelnie RÓWNY i CZYTELNY, co sprawi, że będzie się panu czytać szybko i wygodnie. Zaoszczędzi Pan w ten sposób wiele
cennego czasu.
Bardzo niewielu sprzedawców zdaje sobie sprawę z mechanizmów rządzących ludzkim mózgiem.
Zadanie na dziś.
Uzupełnij swoja perswazyjną ofertę dla wzrokowca o nowe informację. Następnie porozmawiaj z jakimś wzrokowcem.
Jestem przekonana, że będzie się wam dobrze rozmawiało...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz