Jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz pamiętać, że uszczęśliwianie klientów należy do twoich głównych zadań - bo na dłuższą metę to właśnie wiedzie do uszczęśliwiania samego siebie.
Im szczęśliwszy twój klient tym bardziej prawdopodobne, że wróci do ciebie w przyszłości, żeby znowu coś kupić i powie innym żeby robili to samo. No i oczywiście im szczęśliwszy klient tym cześciej kupuje i tym większej liczbie osób o tobie mówi. A ty zarabiasz więcej i masz mniej stresu :-)
Niektórym wydaje się, że nie warto sobie zawracać głowy tym uszczęśliwianiem - ot wystarczy zwykła dobra obsługa. Niestety, zwykła dobra obsługa nie wystarcza. Musisz być konkurencyjny, a o wiele taniej jest być konkurencyjnym pod względem obsługi niż np. pod względem cen. Wykorzystaj więc to.
Na szczęście wcale nie jest tak trudno uszczęśliwiać klienta.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz