sobota, 27 lipca 2013

Marketing impulsowy.


Jak wywołać u Klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej?


Czego możesz nauczyć się od kasyn z Las Vegas? Istnieje ogromna ilość "szczegółów", które powodują, że kasyna niezwykle skutecznie "wyciągają pieniądze" od swoich klientów.

Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... 
Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie bez względu na to, co sprzedajesz. Dlaczego marketingowa wiedza i doświadczenie właścicieli kasyn są praktyczne i  uniwersalne?

Proces podejmowania decyzji o zakupie jest podobny, bez względu na to, czy kupujesz żetony w kasynie, ebooki w serwisie, czy samochód u dealera samochodowego... Zobacz, jak wiele wspólnego ma marketing kasyn z marketingiem internetowym:

"Gdy klient jest gotów zapłacić, ułatw mu to jak najbardziej. Honoruj jak najwięcej głównych rodzajów kart kredytowych, kart debetowych, czeków, czegokolwiek. Zakupy pod wpływem impulsu wymagają od Ciebie błyskawicznego finalizowania transakcji. Opóźnienia prowadzą do wahania i, w konsekwencji, do utraty klientów. Ta zasada sprawdza się także w sieci." - takich przykładów znajdziesz wiele w całym ebooku,,Marketing impulsowy"

To nie przypadek, że współautorem opisywanego tu ebooka jest dr Joe Vitale - ekspert w dziedzinie marketingu internetowego, który napisał między innymi bestseller "Hipnotyczny Marketing"."Reklamy kasyn pokazują uśmiechniętych ludzi z workami pieniędzy, nie ludzi siedzących przy automatach otoczonych dymem papierosowym, sięgającym co chwila po kolejną monetę. To działa w dowolnym innym biznesie. Jeśli budujesz mieszkania, w reklamie pokazuj uśmiechniętych klientów, chwalących się nowym mieszkaniem. W sieci, pokazuj końcowy rezultat korzystania z Twoich usług.

W skrócie, sprzedajesz marzenia, a nie sposoby na ich realizację. Sprzedajesz stek, nie to jak go przyrządzasz."

Oto niektóre z 49 zasad marketingu impulsywnego, które znajdziesz w książce ,,Marketing impulsowy"
*Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?
*Sprzedawaj marzenia nie sposoby na ich realizację
*Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej
*Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę
*Zasada,,O mały włos"
*Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące
*Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza
*Jak zmusić klientów żeby sami bieglido Ciebie?
*Na Co ludzie wydadzą ostatnie pieniądze
*Obstaw za jedynie $1 w Karaibskim Stud Pokerze
*Osobiście zaadresowane listy do klientów
*Znajdź odpowiednie połączenie
*Przyciągaj ludzi jedzeniem

Więcej szczegółów dowiesz się ze spisu treści.

BONUSY

BONUS 1
Przekonaj się, jaka siła tkwi w odpowiedniej prezentacji
BONUS 2
To gdzie jesz również ma wpływ na zyski!
BONUS 3
Jak skusić klientów do wydawania większej ilości pieniędzy?
BONUS 4
Niesamowita historia śródmieścia Las Vegas
BONUS 5
Chytre sztuczki kasynowe
1. Zamykaj ludzi w środku
2. Spróbuj ich nieco podchmielić
3. Trzymaj ich przy nadziei
BONUS 6
Cztery najbardziej wpływowe kasyna w Las Vegas
BONUS 7
Ubaw i migające światła - Bob Stupak i Histora Vegas World

"Marketing impulsowy" Scott Lewis i Joe Vitale


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz