piątek, 17 września 2010

Zaproszenie biznesowe.

W celu poinformowania znajomych o prowadzonym przez nas przedsięwzięciu, konieczne jest - przede wszystkim - zaproszenie ich na spotkanie biznesowe, wykład z marketingu oraz internetową  prezentację. 

Ważne jest, aby podkreślić, że ZAPROSZENIE na wykład z marketingu jest tylko ustaleniem KIEDY i GDZIE odbędzie się spotkanie, a nie marketingiem samym w sobie. Zaproszenie musi być krótkie i zawierać tylko kilka podstawowych informacji, sugerujących czas i miejsce spotkania. Przedstawienie trzech alternatyw do wyboru sprawdziło się jako najlepszy i najłatwiejszy sposób zaaranżowania spotkania.
Na wykłady z marketingu zapraszamy potencjalnych członków z naszej listy znajomych. Lista znajomych jest naszym przewodnikiem. Musimy dokonać wyboru i zaprosić od 3 do 5 osób, najchętniej pary małżeńskie. Liczba jest, oczywiście, opcjonalna. Każdy może ją, w zależności od okoliczności i swoich osobistych możliwości, zmodyfikować. Często może się tak zdarzyć, że prezentacja jeden na jednego, czyli prezentacja zorganizowana dla jednej osoby lub dla jednej pary małżeńskiej, daje najlepsze rezultaty. Niemniej jednak, bardzo pomocne może być, jeśli osoby zaproszone na spotkanie mają takie same zainteresowania, prowadzą działalność o podobnym profilu, mają wspólne hobby, albo być może się znają.
Możecie dokonać zaproszenia: przez telefon, w trakcie rozmowy, listownie, przez e-mail, itp. Wybierzcie metodę, która pasuje Wam najlepiej.
Kwestią najbardziej istotną jest, żeby zaproszenie sygnalizowało osobie, do której jest adresowane, że to również w jej interesie leży, żeby spotkanie doszło do skutku.

Jeśli taka osoba dowie się, że uzyskane na spotkaniu informacje mogą otworzyć możliwości realizacji jej pragnień, z pewnością przyjmie zaproszenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz