wtorek, 14 września 2010

Siła,która poprowadzi Twój e-biznes do sukcesu.

 

Co odróżnia przeciętne małe biznesy od najbardziej dochodowych firm, których właściciele dawno zapomnieli co to jest ciężka praca?


Drogi Właścicielu małego e-biznesu.
Czy nie wydaje Ci się, że jest coraz trudniej i trudniej osiągnąć sukces w Internecie? Powstaje coraz więcej firm, które działają tylko w Internecie, każdy chce odciąć jak największy kawałek z Internetowego tortu zysków dla siebie.
Czy nie wydaje Ci się, że czasami raczej walczysz, aby przeżyć i utrzymać się na powierzchni, zamiast biec do przodu? Czy nie masz wrażenia, że cała Twoja praca idzie na pokrycie kosztów biznesu i życia, że nie starcza Ci już na przyjemności?

Odkryj, najczęstsze powody sukcesów i niepowodzeń małych firm

Jakiś czas temu Jay Abraham, światowej sławy marketer, zrobił ankietę wśród kilkuset właścicieli biznesów z całego świata na temat strategii w ich biznesie.

72% respondentów przyznało, że działa w biznesie taktycznie – skacze z kwiatka na kwiatek, gasi pożary – zamiast działać strategicznie – podążać stale w wytyczonym kierunku.

69% przyznało, że ich biznes nie ma przewidywalnego przepływu gotówki
(cashflow).

2/3 firm na świecie praktycznie codziennie
walczy z małymi kryzysami o płynność finansową.
Rezultaty nikogo nie zaskoczyły, bo wszyscy zdajemy sobie sprawę z dwóch faktów:
  1. Biznes strategiczny, tj. podążający w jednym konkretnym kierunku rozwija się szybciej, daje większy zysk, ma szansę zostać liderem branży i wymaga mniej pracy.
  2. Mało kto taki biznes prowadzi, głównie są to... liderzy danej branży.
Strategia w biznesie jest tym samym, czym jest plan długiej podróży. Wyobraź sobie, że wyruszasz do Brazylii kompletnie bez planu. Po prostu wychodzisz z domu tak, jak stoisz i wybierasz się do Brazylii na bieżąco obmyślając sposoby transportu, finansowania podróży itd. Jakie masz szanse, że szybko i bezpiecznie dotrzesz do celu? Znikome.
Takie same szanse na sukces ma biznes nie prowadzony strategicznie. Brak strategii to zapewne jeden z głównych powodów statystyki, która mówi, że 95% biznesów upada w ciągu 10 lat.

Czy Ty tez popełniasz te błędy w swoim e-biznesie?

Wielu właścicieli małych firm, bierze się za wszystko, za co może dostać pieniądze. Nie zastanawiają się, czy zlecenie pomoże w rozwoju firmy, czy tylko zwiększy zysk w danym miesiącu, a spowolni jego rozwój na dwa następne.

Działanie właściwe ze strategicznego punktu widzenia ma większe znaczenie niż działanie przynoszące natychmiastowy zysk

Philip Kotler, światowej sławy doradca ds. marketingu
Oto dlaczego powinieneś uświadomić sobie, że w dzisiejszych trudnych czasach tylko firmy trzymające się jasno ustalonej strategii, mogą odnieść oszałamiający sukces. Reszta będzie szamotać się od zlecenia do zlecenia.
Dzięki właściwej strategii działania, możesz osiągnąć przewagę nad konkurencją (nawet nad tymi firmami, które są dużej od Ciebie na rynku) a Twoje produkty mogą zacząć się z miejsca sprzedawać.
Jednak…
Stworzenie i obmyślenie własnej drogi do sukcesu, może być trudne dla kogoś kto nie ma wykształcenia ekonomicznego i komu brakuje czasu na czytanie grubych książek.
Możesz poświęcić dziesiątki godzin, zanim nauczysz się jak stworzyć strategię, która doprowadzi Cię sukcesu. Dodatkowo możesz wydać małą fortunę na dziesiątki „mądrych” książek, które napisane są trudnym „akademickim” językiem.


Strategia
siła, która poprowadzi
Twój e-biznes do sukcesu

  • czym jest strategia biznesu,
  • jakie błędy najczęściej popełniają osoby tworzące strategie,
  • i jak określić własną unikalną strategię rozwoju e-biznesu?

Odkryj, co każdy przedsiębiorca powinien robić aby zostać liderem swojej branży.

Dzięki współpracy z Business Suport Group dowiesz się:
  • Jak stworzyć strategię dla swojej firmy i jak krok po kroku, wprowadzić ją w życie?
  • Jak określić którzy klienci dadzą Ci największy zysk, dzięki czemu wykorzystasz swój czas tylko na najbardziej dochodowe zlecenia?
  • Co zrobić, aby prowadzić tylko skuteczny marketing i reklamę, który przyniesie Ci więcej nowych klientów?
  • Jakie są najczęstsze błędy popełniane przy ustalaniu strategii i jak ich uniknąć?

  • Czego absolutnie nie powinieneś robić przy wdrażaniu strategii?
  • Jak wygląda prawidłowo zbudowana strategia?
  • Co może powodować, że potencjalni klienci idą do konkurencji zamiast do Twojej firmy?
  • Czy powinno się zmieniać przyjętą strategię i kiedy warto to robić?
  • Jak dostosowywać strategię biznesu do zmieniającej się mody i gustów klientów, aby zawsze oferować dokładnie to czego chcą klienci?
  • Jak pomóc sobie w dokładniejszym określeniu strategii, dzięki zadaniu 5 prostych pytań?
  • Jak wykorzystać wiedzę o strategii w innych dziedzinach swojego życia?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz