środa, 9 czerwca 2010

Stwórz Swoją Własną Wyspę Marzeń!


- Twój Milowy Krok do Spełnienia w Życiu.


Jako specjalista i człowiek, który sam doświadcza spełnienia w życiu wyznam pewną prawdę.
Jest tak wiele metod na osiągnięcie sukcesu w życiu, ale żadna z nich nie
pomoże Ci, jeżeli nie określisz czego pragniesz.


Poznaj składniki własnego przeznaczenia. To tak, jakbyś miała składniki na ulubioną
potrawę w odpowiednich proporcjach a jedyne, co pozostaje, to połączyć je i nazwać to, co stworzysz. Dokładnie tak.

Teraz pora abyś stworzyła swój własny scenariusz i zdecydowała, w jaki sposób zrealizujesz własne spełnienie.

"Bo gdy czegoś głęboko pragniesz cały Wszechświat potajemnie sprzyja Ci byś to zrealizował"
- Alchemik, Paulo Coelho.

Pamiętam moment w swoim życiu, gdy miałam już wszystkiego dość. Podjęłam decyzję, która zmieniła wszystko w moim życiu.

A brzmiała ona: odnajdę to, czego pragnę i spełnię się w życiu. Teraz, delektuję się smakiem życia. Czy zawsze było dobrze? Nie! W pamięci mam wiele okropnych doświadczeń: jak walka z chorobą, jak problemy rodzinne, kłopoty finansowe. Ale pokonałam wszystko. Dlaczego?

Pewnego dnia uruchomiła się we mnie jakaś nadludzka siła, która nie pozwalała mi się poddać. Nie pytaj mnie, ile doświadczyłam upadków, ile wyrzeczeń, jak dużo pracy w to włożyłam. Ale zrobiłam to.
Ta siła zwana pragnieniem wyzwoliła się dzięki analizie, którą zaproponowałam dzisiaj Tobie.

Powiem Ci coś jeszcze. Wiele razy słyszałam Nie, widziałam szydercze uśmiechy na twarzach ludzi, których miałam za przyjaciół. Ale mimo wszystko nic mnie nie zatrzymało.
Wiesz dlaczego?

Oprócz pragnienia i chęci dążenia było coś jeszcze...

Magia w przekraczaniu granic polega na ryzykowaniu wszystkiego dla marzenia, w które nie wierzy nikt oprócz Ciebie.

Jesteś wyjątkowym człowiekiem, bo masz swoje unikalne doświadczenia życiowe, obserwacje, wnioski, poglądy, przekonania, chęci i pragnienia.

Choć jako ludzie jesteśmy do siebie podobni, to każdy z nas jest wyjątkowym światem obdarzonym wspaniałą mocą tworzenia swojego życia, wspaniałą mocą realizowania
pragnień.

I nikt oprócz Ciebie nie zrozumie tak dobrze, czego pragniesz i dlaczego tego chcesz. Nie zrozumie, bo o wiele ważniejsze od umysłu i tego, co myślisz jest to, co czujesz. Uczucia wewnętrzne zawsze powiedzą Ci prawdę.

Co teraz czujesz? Niektórzy nazywają to inteligencją emocjonalną, dla mnie jest to wewnętrzny śpiew życia.

Gdy odkrywasz to, czego pragniesz - serce już wie, co to jest. A gdy przychodzi moment, gdy już jesteś tego świadoma, odzywa się najsłodsza i najbardziej przyjemna melodia, jaką słyszałaś i czułaś w życiu.


Mam dla Ciebie jedno zadanie. Namaluj swój najwspanialszy obraz życia.

1) Wartości, jakie cenisz sobie w życiu najbardziej

2) Postawy i funkcje, jakich realizacja sprawia Ci największą przyjemność

3) Doznania, jakich szukasz najczęściej

4) Korzyści, jakie wywołują w Tobie największe pragnienie.

To są Twoje farby, właśnie teraz stajesz się malarką swojego życia.

Namaluj nimi swój najwspanialszy obraz życia.

http://www.martadymek.suportio.pl/
http://www.zdrowa-praca.blogspot.com/

http://www.ambasadazdrowia.mycali.biz/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz