Bardzo często jest tak, że: Panowie boją się pięknych kobiet. Kobiety atrakcyjnych mężczyzn.A JAK JEST W BIZNESIE?Niektóre osoby często boją się spotkać z klientem, który ma wyższą pozycję niż one. Nie czują się pewnie na spotkaniu z biznesmenem, który zarabia wielokrotnie więcej od nich, bądź w sytuacji gdy zna temat lepiej niż oni.
Wielu osobom zdarzają się tego typu sytuacje.
Często jest tak, że takie sytuacje sprawiają, że nie zachowujesz się tak, jak byś tego naprawdę chciał.
Nie starasz się o lepszych, bogatszych klientów lub boisz się poprosić szefa o podwyżkę.
A nawet jeśli się przełamiesz to i tak nie uzyskujesz zamierzonego efektu.
Temu wszystkiemu
WINNA JEST TWOJA POSTAWA, a raczej brak właściwej postawy.
Badania wykazały, że słowa, które mówisz to jedynie
7%, Twojego
przekazu, pozostałe
93% TO POSTAWA Z JAKĄ MÓWISZ I TON GŁOSU.Reasumując: NAJWAŻNIEJSZA W RELACJACH JEST TWOJA POSTAWA ORAZ STAN EMOCJONALNY W JAKIM JESTEŚ, ROZMAWIAJĄC Z KLIENTEM, SZEFEM, MENADŻEREM, CZY KOBIETĄ.Czując luz, pewność siebie i ciekawość tego, jak się potoczy rozmowa osiągniesz zamierzone cele.
Zrobisz to nawet gdybyś się jąkał, miał wadę wymowy i bez względu na to jak wyglądasz.
Po tonie Twojego głosu, nawet w trakcie rozmowy przez telefon, osoba jest w stanie zauważyć Twoje nastawianie do niej i do Waszej rozmowy.
Zupełnie inaczej brzmi Twój głos, gdy jesteś na luzie, pewny siebie, a inaczej gdy boisz się spotkania.
ZBUDUJ taki wizerunek siebie, jak również naucz się, co robić, aby Twoja odpowiednia postawa utrzymywała się przez lata i
PRZYNOSIŁA TOBIE SUKCES.DZIĘKI NOWYM UMIEJĘTNOŚCIOM W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH ZACZNIESZ BARDZIEJ PRZYCHYLNIEJ PATRZEĆ NA ŚWIAT, ZACZNIJ ZDOBYWAĆ JE JUŻ TERAZ!
www.martadymek.suportio.plwww.ambasadazdrowia.mycali.bizwww.zdrowa-praca.blogspot.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz