sobota, 16 lutego 2019

ZACZNIJ COŚ ROBIĆ

Znalezione obrazy dla zapytania ZACZNIJ COŚ ROBIĆ


Zamiast rozmyślać nad tym ile można zarobić weź się do roboty i coś zrób!! Nie musisz wcale  harować, wystarczy, że codziennie zrobisz jeden drobiazg.

Aby zmotywować się do pracy stosuję jedną prostą rzecz: piszę na kartce papieru listę rzeczy do zrobienia. Dzięki temu nie marnuję czasu na zastanawianie się co mam dzisiaj zrobić. Dzięki liście nie mam już takich problemów.

Inna zaleta tego rozwiązania jest taka, że jak w końcu zacznę robić coś konkretnego to "wpadam w trans" i nawet przyjemnie mi się pracuje (po prostu zanim nie zacznę czegoś robić nie mam ochoty na nic, ale jak już coś robię to mi się całkiem przyjemnie pracuje).

Jeśli czegoś nie rozumiesz to nie bój się spytać. Nie ma głupich pytań,  są tylko głupie odpowiedzi ;-) Jeśli nie zadasz pytania, to Twój poziom  wiedzy będzie cały czas taki sam. 

A gdy zadasz pytanie, to będziesz  więcej wiedział, odpowiedź na pytanie może Ciebie zainspirować do  zrobienia kilku nowych rzeczy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz