sobota, 19 stycznia 2019

Bądz Profesjonalistą!

Znalezione obrazy dla zapytania BÄ…dz ProfesjonalistÄ…!


W dzisiejszym świecie bardzo łatwo można "do czegoś dojść", albo jak niektórzy mówią "łatwy sukces". 

Strzeż się przed takim czymś. Muszę Cię zmartwić, ale sukcesu łatwo się nie osiąga. Nie licz nawet na to, że w drodze na szczyt będzie łatwo.

Taki mamy świat, że łatwy jest dostęp do wielu rzeczy.

Dałem się namówić znajomym, aby iść do tego a nie innego dentysty. Mówili zobaczysz, że lepiej zapłacić więcej i mieć dobrze wyleczony ząb. Sprawa mojego zęba była trochę skomplikowana
i szczerze wątpiłam czy ktokolwiek może mi szybko pomóc. Jak się okazało już następnego dnia w ogóle nie czułam bólu. Co za przyjemność zostać profesjonalnie obsłużonym, wtedy nawet nie żal jest tych pieniędzy, które można by zaoszczędzić u kogoś innego.

Pamiętaj, że sukces osiągniesz jeśli będziesz w czymś profesjonalistą, mistrzem. Nie pozwól, aby owładnęły Cię pycha i duma. Niech efekt twojej pracy przynosi Ci lekki smak niedosytu, abyś miał motywacje, by jeszcze cos ulepszyć. Cały czas trzeba się uczyć, nie zapominaj o tym.

Tylko ciągła nauka sprawi, że będziesz najlepszy w tym, co robisz.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz