poniedziałek, 2 maja 2016

Marketing impulsowy


Dlaczego Los Angeles jest tak chętnie odwiedzanym miastem w USA? Dlaczego ludzie przyjeżdżają tam, wydają pieniądze i wracają szczęśliwi do domów?

Marketing impulsowy pokazuje w jaki sposób najlepsze kasyna zdobywają klientów - i dochody. Joe Vitale i Scott Lewis w swoich książkach powiedzą Ci krok po kroku, jak wdrożyć do Twojego biznesu skuteczne taktyki używane przez najzyskowniejsze kasyna w Ameryce.

Można je zastosować z powodzeniem w mniejszej i średniej firmie. Tam, gdzie masz do czynienia z klientami. Jestem w pełni podziwu ich działania i pomysłów na zastosowanie taktyk w biznesie. Oto jedynie kilka z nich...

*Przyspórz rozrywki Swoim klientom.
Lubimy rozrywkę. Twój klient też człowiek. Jak połączysz to z rozszerzeniem asortymentu Twoje dochody mogą ciekawie wzrosnąć!

*Rozszerz asortyment.
Kasyna stały kilka kroków od hoteli. Kiedy jednak połaczono jedno z drugim okazało się, że ludzie nie dość, że zostawiają pieniądze za nocleg, chętnie korzystają z tutejszego kasyna. Co możesz wprowadzić do Swoiej strategii, by odświeżyć marke przedsiębiorstwa?

*Zrób aurę tajemniczości.
Ograniczenie widoczności z zewnątrz. Musisz wejść, by dowiedzieć się, co znajdziesz w środku.To często działa!

*Wyprodukuj coś, co można kolekcjonować. Walt wyprodukował Disney Dolary, które ludzie kupowali na pamiątkę parku rozrywki. Zbieramy różne rzeczy - długopisy, znaczki, etykiety z produktów spożywczych. Zapoczątkuj erę kolekcjonowania Twoich produktów!

*Rozwijaj się. Klienci lubią nowości. Szczególnie, kiedy jesteś ich wyłącznym dostawcą i to coś naprawdę niespotykanego gdzie indziej.

*Zdobądź lojalność Swoich klientów.
Dla tych, którzy zostawiają u Ciebie najwięcej pieniędzy organizuj jakieś specjalne rabaty, gratisy, bonusy - niekoniecznie zapowiedziane. Tylko, niech to będzie coś wartościowego dla klienta (choć niekoniecznie drogiego). Podkreśl to, że klient dostaje to ze zwzględu na swą lojalność.

*Twórz stowarzyszenia, kluby.
Statoil pokazuje, w jaki sposób możesz utrzymać więź z klientami. Benzyna dużo tam kosztuje, ale za to otrzymujesz kartę członkowską w klubie i zbierasz punkty. Te z kolei wymieniasz na firmowe upominki. Tę strategię stosują też inne stacje.

Marketing impulsowy kryje w sobie znacznie więcej skutecznych i dokładnie opisanych sposobów na zwiększenie dochodowości Twojego biznesu. Od Ciebie zależy, czy z nich skorzystasz.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz