niedziela, 23 marca 2014

Bogaci chętnie promują siebie i swoją wartość.


Biedni myślą negatywnie o promocji i sprzedaży.


Niechęć do promowania się jest jedną z największych przeszkód na drodze do sukcesu. Ludzie, którzy mają kłopot z promocją i sprzedażą, z reguły klepią biedę. To jasne. Jak możesz uzyskać duży dochód w swojej firmie lub jako przedstawiciel innej firmy, jeśli nie jesteś gotów poinformować ludzi o tym, że twój produkt lub twoja usługa w ogóle istnieje?

Ludzie mają problem z promocją i sprzedażą z kilku powodów.Być może rozpoznasz jeden lub więcej wśród tych, które teraz wyliczę.

Po pierwsze, być może miałeś złe doświadczenie w przeszłości z ludźmi, którzy próbowali ci coś zareklamować w nieodpowiedni sposób.

Po drugie, być może zniechęca cię to, że kiedyś próbowałeś coś komuś sprzedać, a ta osoba całkowicie cię odrzuciła.

Po trzecie, twój problem może wynikać z dawnego programowania przez rodziców. Wielu z nas słyszało w
dzieciństwie, że niegrzecznie jest się chwalić.

Wreszcie, niektórzy ludzie mają poczucie, że promowanie się jest poniżej ich godności. To syndrom "królewicza" lub "królewny", inaczej znany jako postawa "czyż ja nie jestem wyjątkowy?".

Być może znasz powiedzenie: 

"Zbuduj lepszą pułapkę na myszy, a świat wydepcze ścieżkę do twych drzwi". No cóż, to prawda,
ale tylko wtedy, gdy dodasz pięć słów: "Jeśli się o tym dowie".

___________________________________________________________
Liderzy zarabiają znacznie więcej niż ich zwolennicy!
                                                                              T.Harv Eker

___________________________________________________________

Czytaj książki, słuchaj kaset i płyt CD, pójdź na szkolenia z marketingu i sprzedaży. Zostań ekspertem w obu tych dziedzinach w takim stopniu, żebyś mógł promować swoją wartość z powodzeniem i w 100 procentach uczciwie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz