czwartek, 2 sierpnia 2012

Budowanie wizerunku


Zdajesz sobie sprawę z tego, że wielu właścicieli małych i średnich firm nie wie, jak przyciągnąć do siebie potencjalnych klientów.


Co należy zrobić aby to zmienić. Rynek w dzisiejszych czasach to olbrzymia konkurencja. Nie wystarczy już mieć dobry produkt, trzeba też umieć go dobrze pokazać, a potem sprzedać. Nie wszyscy to potrafią, gazety są niekiedy pełne reklam, które od zakupu wręcz odstraszają.

Podstawą sukcesu firmy jest jej wizerunek!

Masz pomysł na produkt i chcesz go wprowadzić na rynek? Chcesz, aby Twoja firma bardziej wyróżniała się spośród innych? Masz usługę, którą chcesz pokazać szerokiej publiczności? Potrzebna Ci strategia, dzięki której Twoja marka w możliwie krótkim czasie stanie się rozpoznawana, a dzięki temu coraz
więcej klientów będzie korzystać z usług Twojej Firmy.

Strategia reklamowa wskazuje Twoje cele i sposoby ich realizacji. Jeśli nie masz określonego celu, nie masz reklamy.

Od czego rozpocząć budowanie wizerunku FIRMY?

Przekaz wizualny jest niezwykle ważnym elementem procesu komunikacji. Stare powiedzenie: 
"Jak Cię widzą, tak Cię piszą" nabiera nowego znaczenia w świecie biznesu.

Reklama jest dźwignią handlu, bo to właśnie dzięki niej klienci rozpoznają daną firmę czy też produkt i chętniej go kupują. Próba oszczędzania pieniędzy na reklamę przypomina zatrzymywanie zegara w celu zatrzymania czasu. Często firmy zapominają o tym.

Na rynku pojawia się coraz więcej firm, stają się one coraz bardziej konkurencyjne i zostają "skazane" na reklamę i promowanie swojego wizerunku. Pytanie tylko gdzie i w jaki sposób osiągnąć najlepszy efekt?

Wiadomo, że z reklamą spotykamy się wszyscy na co dzień i w bardzo wielu miejscach (ulica, telewizja, radio, internet, prasa, itp.). Jej podstawowym celem jest spowodowanie,aby klienci kupowali to, co oferuje im dana firma. Żeby jednak nasza reklama była skuteczna, powinna przyciągać uwagę klienta, wywierać na niego wpływ i przekonać go do zakupu danego produktu.

Istnieje wiele sposobów reklamowania firmy, jej produktów i usług. Najlepiej wykorzystać je w zależności od naszej grupy docelowej, do której chcemy dotrzeć z naszą reklamą. Adresaci reklam w znacznej mierze wpływają na jej charakter.Informacja o produktach skierowana do osób starszych powinna być bardziej "stonowana" niż taka, która skierowana jest do młodzieży i gdzie warto wykorzystać dynamiczne
środki przekazu.



www.martadymek.suportio.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz