sobota, 4 sierpnia 2012

Budowanie wizerunku naszej firmy.


Na początek eleganckie wizytówki, profesjonalnie zaprojektowane ulotki i raporty to niezbędne wyposażenie każdego menedżera przedstawiającego swoją firmę. Dobrze przygotowany przekaz wizualny powinien być klarowny i jasny.


Pomyśl, że kiedy dostajesz firmowe rachunki za telefon, bez otwierania koperty wiesz, co znajdziesz w środku. Koperta ma firmowy nadruk, każda faktura ma na górze logo operatora. Czasem dołączany jest list z przedstawieniem nowej oferty. Przyzwyczajasz się szybko do firmowych kolorów i reklamy Twojego operatora i rozpoznajesz je na billboardach nawet z daleka, bez czytania. To jest właśnie siła spójnej identyfikacji wizualnej i prawidłowo zaprojektowanych druków firmowych.

Koperta, wizytówka, papier listowy - one wszystkie służą nie tylko przekazaniu treści, przypominają także o Twojej firmie, nawet przygniecione stosem innych papierów, kiedy wystaje tylko róg kartki albo koperty z firmowymi kolorami.

Wiele osób nie jest świadomych siły takiego przekazu, jednak ci naprawdę dobrzy wiedzą, że niewiele potrzeba, aby z biurka Twojego kontrahenta uczynić Twoją własną małą tablicę reklamową. Odpowiednio zaprojektowane druki firmowe nie tylko przypominają innym o Tobie. Stwarzają obraz firmy, która
dba o swój wizerunek, a więc tak samo będzie dbała o swoich klientów.

Kolejne, bardzo ważne narzędzia w budowaniu wizerunku firmy to wszelkiego rodzaju ulotki reklamowe, foldery oraz gazetki reklamowe.

Ulotka reklamowa to najprostsza forma prezentacji oferty każdej firmy. Jest również stosunkowo tania i pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, dlatego tak doskonale nadaje się np. do rozdawania na ulicy czy targach. Jest to najbardziej rozpowszechniona forma reklamy drukowanej, jednak za jej
pomocą nie można przekazać zbyt dużej ilości informacji. Aby odnieść zamierzony efekt ulotka powinna zawierać tylko najbardziej istotne informacje, takie jak logo firmy, hasło reklamowe, dane kontaktowe, krótki opis produktu lub usługi. Ważne jest, aby ulotka była dobrze wykonana, wydrukowana na w miarę możliwości dobrym papierze.

Folder to elegancka forma prezentacji oferty firmy. Nie jest przeznaczony dla masowego odbiorcy, raczej dla wybranego starannie klienta. Folder często jest opracowywany w kilku językach, powinien też jak najpełniej pokazywać, co firma ma do zaoferowania.

Gazetki reklamowe stały się coraz częstszym materiałem reklamowym. Są idealnym sposobem dotarcia do masowego odbiorcy, a dzięki dodaniu do oferty także np. użytecznych porad czy artykułów, są lepiej zapamiętywane, niż zwykłe ulotki.

Gadżety reklamowe z nadrukiem firmowym doskonale nadają się do promowania wizerunku naszej firmy na wszelkiego rodzaju imprezach masowych, gdzie możemy wykorzystać na przykład długopisy z nadrukiem, baloniki, chorągiewki, daszki firmowe, breloki, znaczki reklamowe, czy też wiele innych gadżetów.

Podczas indywidualnych spotkań możemy ofiarować naszemu klientowi gadżety, które nie są przeznaczone do masowego rozdawania. Mogą to być na przykład zegary firmowe, kubki z naszym nadrukiem, podkładki pod mysz, itp.

Gama gadżetów reklamowych jest właściwie tak ogromna, że możemy praktycznie wykonać każdy przedmiot z naszym nadrukiem firmowym, który świetnie się sprawdzi i zostanie ciepło przyjęty przez naszych klientów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz