piątek, 23 kwietnia 2010

Zdrowie finansowe

Teraz jest dobra pora roku żeby zadbać o zdrowie... także finansowe!




Każdy etap Twego życia jest odpowiedni żeby zadbać o finanse.
Jeżeli nic jeszcze w tym kierunku nie zrobiłeś, to dziś i teraz jest
najlepszym momentem żeby to zmienić.

Otwieram własny biznes ... nie mam kasy i pomysłu ...
Zaczynam inwestować ... nie mam kasy i wiedzy ...

Czy jest jakaś możliwość żeby zminimalizować wspomniane problemy?

TAK - MLM.

Przecież większość rzeczy w sklepach już jest, a i grupa klientów jest ograniczona ...
nic bardziej mylnego.
"Tak podpowiada "logika ubóstwa" lub "świadomość ubóstwa"-wszystkiego
jest za mało (władzy, pieniędzy, klientów, miłości) i jeśli ktoś ma
klienta to ja go nie mam, jeśli konkurent jest szczęśliwy to ja będę
cierpiał. Czasem słyszę jak ktoś mówi "odniesiemy sukces, w ciągu roku
zabierzemy im ich klientów!" Mało kto mówi "Stworzymy zupełnie nowych
klientów, których nikt jeszcze nie miał " To jest świadomość obfitości
"zasoby są nieograniczone i ciągle powstają nowe, możemy je tworzyć i
kreować"."

Jeśli jesteś nowy w biznesie, nie masz kapitału na inwestycje, a
chcesz rozpocząć własną działalność, która stosunkowo szybko da Ci
zyski, rozwiązaniem dla Ciebie jest "skupiony marketing" (ang. focus
marketing) połączony z działaniem w niszy rynkowej.

Skupiony marketing to marketing skierowany do wąskiej grupy odbiorców
idealnie dostosowany do ich niszowych potrzeb. Taki marketing możesz
uprawiać na szerokim i wąskim rynku. Na wąskim rynku będzie to Twoja
jedyna grupa docelowa. Na rynku szerokim będzie to jedna z Twoich grup
docelowych.

Ty jednak powinieneś skupić się na 1 wąskiej docelowej w 1 rynkowej
niszy.

W skupionym marketingu mamy tu do czynienia z podręcznikową funkcją
marketingu, jaka jest identyfikacja potrzeb klientów i stwarzanie
szansy ich zaspokojenia. Wąska grupa odbiorców jest kluczem do sukcesu
w małym, nieryzykownym i przynoszącym szybki zysk biznesie.

Pamiętaj. Im szersza grupa docelowa, tym bardziej uśredniona jest
Twoja oferta, tym więcej jest w niej kompromisów. To oznacza, ze
potrzeb żadnej grupy docelowej nie zaspokajasz idealnie.

Naszym zadaniem jest znalezienie problemu, za którego rozwiązanie
ludzie będą skłonni zapłacić. Taki problem to właśnie nasza nisza,
luka w rynku.

Nisza zawsze wynika z problemu, który można rozwiązać oferując
konkretny produkt lub usługę. Zdarza się jednak, że
rozwiązanie nie jest ani oczywiste ani proste - wymaga kreatywności.
Czasami też problem nie jest aż tak irytujący, żeby ludzie chcieli
placić za jego rozwiązanie... tutaj WAŻNA UWAGA: jeśli spytasz czy
klient zapłaci za rozwiązanie problemu, jego negatywna odpowiedż może
nie mieć nic wspólnego z jego decyzjami co do zakupu rozwiązania w
przyszłości. Lepiej pytać jak bardzo irytujący jest dany problem i na
tej podstawie decydować się o wejściu na dany rynek.

www.martadymek.supotio.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz