Na pewno zdajesz sobie sprawę, jak ważna jest opinia Klientów przy ulepszaniu lub wprowadzaniu produktu na rynek. Jak sprostać wymaganiom Klientów? Jak poznać ich preferencje? Odpowiedź jest prosta - zapytać ich.
Dokładnie tak. Tylko Klient jest w stanie podać Ci najdokładniejsze informacje odnośnie tego, czego
oczekuje od Ciebie i produktów, które wybiera. Podpowie, czym się kieruje przy wyborze i na co
powinieneś zwrócić uwagę, unowocześniając lub rozszerzając swoją ofertę.
Pewnie myślisz teraz: jak mam zapytać swoich Klientów i jak dotrzeć do nich, aby otrzymać rzetelne
informacje. Bardzo dobre pytanie. Aby skorzystać z pomocy Klientów i określić ich preferencje należy skorzystać z metod do tego typu badań. Ankieta jest jedną z najpowszechniej stosowanych metod badania preferencji konsumentów.
Zbudowanie ankiety, która pozwoli odpowiedzieć na zadane sobie pytania, jest sztuką. Pytania muszą zostać odpowiednio dobrane, dobrze sprecyzowane i pozwolić na możliwość ich poprawnej i dokładnej analizy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz