niedziela, 25 czerwca 2017

Zawsze były złe czasy...

Znalezione obrazy dla zapytania efekt motyla

Teraz są złe czasy...A kiedy to były dobre?

Które z poniższych zdań to słowa człowieka sukcesu?

Wybierz prawidłowe odpowiedzi:
1. Oszukano mnie
2. Dałem się oszukać.

1. Mam za mało czasu.
2. Źle zaplanowałem mój czas.

1. Mam za mało pieniędzy.
2. Nie zarobiłem jeszcze na to.

1. Od zawsze marzyłem o domu.
2. Nie zrobiłem jeszcze wszystkiego by mieć dom.

1. Kto zabrał mój ser?
2. Gdzie jest mój ser?

1. Myślę.
2. Działam.

Myśleć możesz dwa lata... a działasz TERAZ!


To Ty jestes odpowiedzialny za swój sukces i za swoją porażkę, a nie...kto inny.

Gorąco zachęcam, tych którzy mają zamiar zająć się swoim życiem do lektury książki Efekt Motyla.
Jednej z lepszych polskich książek o motywacji, pisana prostym zwyczajnym językiem, przez wydawałoby się prostego zwykłego człowieka, który miał tyle samo zasobów co większość z nas, a jednak... a jednak jakoś osiągnął sukces! Wystarczyło, że wziął odpowiedzialność za swój los.

Zamiast narzekać, weź się do pracy! Siedzieć z założonymi rękami każdy potrafi...

,,Kto chce szuka sposobu, kto nie chce szuka powodu."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz