Masz sklep internetowy?
Masz tradycyjny biznes, który sprzedaje usługi lub produkty?
Jesteś właścicielem e-biznesu?
ZAPAMIĘTAJ: Sprzedajesz produkty, ale ludzie kupują marzenia. Twój potencjalny klient kupuje korzyści wynikające z używania produktu lub jego posiadania, a nie produkt.
MÓW I PISZ O KORZYŚCIACH.
Pomóż klientowi wyobrazić sobie w sposób plastyczny, komfort i zadowolenie z posiadania reklamowanego przez Ciebie produktu.
Najważniejsze są różnorodne formy reklamy w sieci. Ostatnimi czasy modne stało się np. reklamowanie poprzez tworzenie e-booków. Myślę, że to świetne i innowacyjne narzędzie działań marketingowych, które pozwala na dyskretną, ale skuteczną promocję marki, więc warto się nad nim zastanowić. :)
OdpowiedzUsuńBardzo dobry filmik, warto też pomyśleć o Agencja reklamowa Katowice która pomoże w zdobyciu klientów.
OdpowiedzUsuńMoim zdaniem najważniejsza jest dobra reklama, dlatego warto kampanię zlecić dobrej agencji reklamowej.
OdpowiedzUsuńhttps://pryzmat.media/