sobota, 7 grudnia 2013

Podążaj za marzeniami.


Każdy z nas chce dążyć do szczęścia. Ale czy każdy z nas wie do czego dąży?


Świadomość, czego chcesz od życia to sprawa podstawowa.. Ktoś powiedział:
,,Sukces oznacza, że zdobywasz to, czego chcesz. Szczęście polega na tym, że chcesz tego, co osiągasz".

Czego tak naprawdę chcesz od życia? Witalności, energii nie dadzą Ci środki farmakologiczne i używki, ale da Ci cel i marzenia. To marzenie dotyczące określonego celu jest w stanie dać nam energii, dać nam popularnie mówiąc power!
Niewielu z nas wie, co tak naprawdę chce od życia. Największą tragedią jest sytuacja, w której przeżywasz życie nie lubiąc tego, co robisz i nie wiedząc, czego chcesz...
Pomyśl przez chwile, czego chcesz od życia. Nie chodzi mi o ogólniki, ale o konkretne cele. Zastanów się, czego konkretnie chcesz. Podziel te cele na mniejsze, które stanowią drogę w dojściu do Twoich dużych konkretnych celów. Oprócz pomysłów mamy też możliwości i umiejętności ich realizacji, więc
podążaj za swoimi marzeniami, nie daj im przeminąć...

Zadaj sobie pytanie, czy gdybyś dziś zaczynał od początku, wybrałbyś ten sam zawód, firmę, szkołę? Jeżeli nie, to, dlaczego tracisz czas na coś, co tak naprawdę nie jest dla Ciebie dobre?

Podejmij konkretne kroki, żeby dokonać zmian. Zadaj sobie kilka pytań:
1. Co dobrego niesie ta sytuacja?
2. Co należy poprawić?
3. Co jestem skłonny zrobić, aby wszystko zaczęło się dziać po mojej myśli?
4. Czego jestem skłonny nie robić, aby wszystko zaczęło się dziać po mojej myśli?
5. W jaki sposób mogę się cieszyć życiem, robiąc to, co konieczne, aby wszystko zaczęło się dziać po mojej myśli?

Zrezygnuj z tego, na czym tracisz a zajmij się tym, co będzie Cię rozwijać. Ciesz się efektami. Podejmij kroki już dziś, już teraz. Nie pozwól, aby uciekły Ci marzenia!

Książka do pobrania dla Ciebie: Iwona Kupis "Zarządzanie samym sobą w czasie"
http://www.kaizen.cracow.pl/pliki/czasfreepdf.pdf


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz